Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za článek. Vážím si Vašeho názoru, příspěvku. Jen bych chtěl připomenout, jaký postoj měli Poláci před Mnichovem .... kdy požadovali vůči našemu státu územní ústupky. A jinak zkušenosti s Poláky osobně - drtivá většina z nich jsou namyšlený a zákeřný .... ale jinak co člověk to názor/zkušenost.

1 0
možnosti

Za sebe mohu rict, ze jsem horsi narod nepotkal......

Tak to je síla. není to o Romech, tak cenzor nebude reagovat, že ?

1 1
možnosti

F35e15l21i24x 95H25o88r77á61k

5. 12. 2012 13:21

Zatímco váš příspěvek 4.12. v 9.24 o "xenofobní pakáži" je úplná selanka ... :-P

0 0
možnosti

Pěkný článek i fotky. R^

2 0
možnosti

Když bylo Slezsko poničeno Mongoly (Tatary), nebylo polské, ale české.

To jen tak na okraj.

2 0
možnosti

To máte samozřejmě naprostou pravdu; beru to z dnešního kontextu. Ale slezskou vazbu na České království jsem tuším zmiňoval :-)

1 0
možnosti

Moc krásný článek. Nádherné fotky. Díky.

3 0
možnosti

Mé díky. Za fotky orlích hnízd vděčím mamince, kterou jsem do těchto míst vytáhl - ona je mnohem lepší fotografka než já. Mně jde spíš to psaní :-)

0 0
možnosti

J64o28s64e17f 22P26o94t65r

3. 12. 2012 20:52

Moc hezké, pište o Polsku dál.

3 0
možnosti

To můžu určitě slíbit - a o dalších zemích, které mě fascinují. Budu rád i za tipy; případně se mrkněte třeba i na facebookovou stránku http://www.facebook.com/ordal.cz

0 0
možnosti

Snimky krasne, verim i tomu dobremu jidlu, ale s lidma mam vlastni velmi bohatou osobni zkusenost a to jak konkretne z Polska, kde jsem nejakou dobu bydlel, z Ceska (ziji na miste, kde je Polaku snad nejvice) a dale z Nemecka, USA a Britanie (vsude jsem stravil minimalne pulrok). Za sebe mohu rict, ze jsem horsi narod nepotkal. Ano, mohu prohlasit, ze vetsina Polaku je na prvni pohled velmi pratelska, mozna vice nez ostatni naordy, ale tolik podrazu a false jsem se od zadneho jineho naroda nesetkal a mam-li pocitat financni ztratu, kterou mi Polaci zpusobili (at uz kradezemi, vandalstvim ci jinak) vysoce prekracuje ztraty, ktere mi zpusobili Romove. Mam mezi Polaky i par dobrych pratel, ale jsou to opravdu tezce vyselektovane vyjimky z toho velkeho poctu. Znam i par Nemcu bydlicich pobliz polskych hranic a ti jsou zdeseni z toho, jak jim tam Polaci podnikaji najezdy a kradou auta.

4 0
možnosti

Taková zkušenost mě velice mrzí - já neměl s Poláky žádné pracovní vztahy, jen znám dost polských studentů, pár historiků a spoustu "místních", kteří na mě vždy dělali ten nejlepší dojem.

1 0
možnosti

Děkuji - karma především pro krásné Polsko!

1 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1689x
*1990. Začínající spisovatel a končící student historie na UK, překladatel, vášnivý turista.
Autor historické detektivky DESPOTA (knižně 2011, můžete zdarma stáhnout na www.despota.info), historického románu ORDÁL (vydal Vyšehrad, X/2012 - vice informací o knize najdete na stránkách www.ordal.cz) a pohádky na pokračování pro zlobivé děti KOCOUR, PES A SIROTEK (na stránkách autora) včetně rozhlasové verze v mp3).